2009年2月12日星期四

懷念父親

我父 黎文耀 於一月廿八日 上午七時十四分於屯門醫院因病離開了我們。
葬禮謹訂於二月廿二日晚上假 世界殯儀館設靈,廿三日下午一時半大殮。

我父好友吳才子贈:
上聯
自忖將不起 至難忘 益友良朋 圍爐舉觴 歡樂平生
下聯
預知騎鶴去 最不捨 家人妻兒 甘苦同嘗 伴我餘年

父親點滴:
據錦叔記憶, 肥爺說過我父什麼行業都做過, 不只七十二行, 直頭到七十四行. 包括司機, 酒樓,小販, 農場, 剪髮, 銷售員, … 等等. 但沒一份工做得長. 後來做了塑膠廠老板, 一做便十多年.
我父最喜歡同一眾益友良朋, 飲酒食煙, 談天說地.

在父親回魂那晚, 我雖準備好父親喜歡的酒 (XO & Whisky). 在夢中, 父親卻對我說想飲啤酒 (頂! 估佢唔到), 和吩咐我叫弟弟在他那裡拿出兩箱酒回家. 羿日我們到父親家裡, 果然有兩箱酒!
在父親家裡, 我們發現父親一些毛筆書法. 有一幅非常好, 但寫了“天下何處無芳草”. (問你點頂! 哈!)

以下一曲說出我父一點心聲.

歌名:杯酒當歌
作曲:許冠傑,

我時常清風兩袖,吊兒郎當最自由,
但得有三餐足夠,為人樂觀好少掛憂,
咪彈人貪新厭舊,愛情如海市蜃樓,
問天賜幾許佳偶,離合悲歡定必有。

飲番杯冰凍啤酒,高歌一曲氣量厚,
無謂再去為情悔疚,你盞心罨得個嬲,
我懷疑天邊宇宙,有神靈管轄地球,
實應要睇通睇透,成敗得失莫追究。

大家要睇通睇透,成敗得失莫追究。

沒有留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails